- PORTADA
- CONCELLO
- ÁREAS DE ACTUACIÓN
- CULTURA
- DEPORTES
- EMPREGO
- PRESENTACIÓN
- CADRO DE PERSOAL
- FUNCIÓNS
- BOLSA DE EMPREGO
- Plan de Emprego Local (PEL Reactiva)
- COWORKING
- CMAT – Costa da Morte Asociación Turística
- PROGRAMA INTEGRADO DE EMPREGO: ReActiva
- PROXECTO REDE XIANA
- GALP Costa da Morte
- PLAN REVIVE COSTA DA MORTE
- OBRADOIRO DE EMPREGO “ESCOLA DE VELA DA COSTA DA MORTE- FASE II"
- FORMACIÓN
- SERVIZO GALEGO DE COLOCACIÓN
- SUBVENCIÓNS
- EN IMAXES
- LIGAZÓNS
- CONTACTO
- SERVIZOS SOCIAIS
- PRESENTACIÓN
- CADRO DE PERSOAL
- ÁREAS DE ACTUACIÓN
- PROGRAMAS BÁSICOS
- PROGRAMA DE EDUCACIÓN FAMILIAR
- PROGRAMA DE VOLUNTARIADO
- ESCOLA INFANTIL MUNICIPAL "A CASA DOS TÍTERES"
- BENEFICIO FAMILIAS NUMEROSAS
- FAMILIA
- CENTRO DE MAIORES
- II PLAN MUNICIPAL DE IGUALDADE DE OPORTUNIDADES PARA HOMES E MULLERES
- CONVOCATORIA DE AXUDAS
- LIGAZONS
- CONTACTO
- POLICÍA LOCAL
- PROTECCIÓN CIVIL
- URBANISMO
- TURISMO
- PRESENTACIÓN
- RUTAS TURÍSTICAS
- SENDA DOS ANLLÓNS
- SENDEIROS POR CABANA
- PERSOEIROS
- ROMARÍAS
- PRAIAS
- GUÍA DE HOSTALARÍA
- PATRIMONIO
- HISTORIA
- PUBLICACIÓNS
- SERVIZOS PÚBLICOS
- CONTRATACIÓN
- PERFIL DO CONTRATANTE
- SELECCIÓN DE PERSOAL
- CONTRATOS MENORES
- NOVAS
- CONTACTO
Programa de Educación Familiar
O obxectivo do programa é a intervención social individualizada de carácter integral en núcleos familiares que se atopan en situación de dificultade social ou risco. Esta intervención recolle tanto actuacións socioeducativas e asistencias, como de inserción sociolaboral.
É un programa gratuíto dirixido a familias ou persoas residentes no Concello de Cabana de Bergantiños.
Áreas de intervención
Os proxectos de intervención recollen actuacións nas áreas de educación para a sáude, formación para o emprego, seguimento escolar e prevención do absentismo, vivenda? acordes coa diagnose realizada de cada núcleo familiar.
Funcións da educadora familiar:
- Intervención personalizada con familias con diferentes necesidades, especialmente con aquelas que se atopen nunha situación social máis complexa.
- Colaboración con outros programas comunitarios que primen a inserción social dos membros da familia en contextos de aprendizaxe.
- Detección temperá de necesidades educativas nas familia, atendendo á especial relación de coordinación coas escolas infantís e os centros educativos do municipio.
- Incorporación da perspectiva de xénero no traballo realizado coas familias.
- Coordinación con outros axentes que se relacionen coas familias desde outros ámbitos.
- Promoción do acceso das familias ás redes e recursos comunitarios.
Galego