Concurso ‘Crea un Meco’ 2023

Sen definir

O Concello de Cabana de Bergantiños convoca novamente o concurso ‘Crea un Meco’, que tanto éxito de convocatoria colleitara en pasadas edicións. Poderá participar toda a veciñanza, independentemente da idade, e o boneco gañador recibirá unha tablet. Poderanse achegar as propostas a través de imaxes e vídeos no enderezo cultura.concello@gmail.com ou a través de mensaxe de WhatsApp no número 609 21 22 30. O prazo de presentación será desde mañá, 2 de febreiro, e ata o día 22 do mesmo mes, en calquera dos formatos sinalados anteriormente. As pezas audiovisuais non poderán exceder nunca os 3 minutos de duración. As persoas que participen deberán aparecer co ‘Meco’ creado. As bases poden consultarse desde hoxe na páxina web do Concello de Cabana de Bergantiños. O xurado terá en conta a orixinalidade do Espantallo, o vistoso que sexa, creatividade e imaxinación. Poderá ser unha representación alegórica ás labores do campo, do mar, o espertar da natureza, ou expulsar a invernía e os malos augurios, ou á fantasía. Deberá sosterse, o boneco, nun soporte e o xurado terá en conta que se realice con materiais reciclados que respecten o medio ambiente. Terá que ser orixinal e o premio outorgarase á peza que a xuízo do xurado sexa máis representativa da temática.

Erro | Concello de Cabana

Erro

O sitio web atopou un erro inesperado. Por favor, inténteo de novo máis tarde.

Mensaxe de erro

• Deprecated function: mb_strlen(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated en drupal_strlen() (liña 482 de /usr/home/concello-cabana/www/includes/unicode.inc).
  • Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /usr/home/concello-cabana/www/includes/common.inc:2861) en drupal_send_headers() (liña 1554 de /usr/home/concello-cabana/www/includes/bootstrap.inc).
  • Error: Call to undefined function each() en SimplenewsSpool->nextSource() (liña 273 de /usr/home/concello-cabana/www/sites/all/modules/simplenews/includes/simplenews.source.inc).