O Concello de Cabana remata os traballos de acondicionamento nas vivendas municipais

<p>O Concello de Cabana vén de rematar os traballos de acondicionamento e mellora da accesibilidade ás vivendas sociais municipais. A intervención contou cun orzamento de 53.651,40 euros. Esta actuación incliu a demolición das escaleiras e ramplas anteriores, que incumprían a normativa de accesibilidade, para substituílos por un equipamento axeitado e seguro. Tamén se interviu no peche dos baixos dos balcóns, que contan desde agora cunha carpintería en material PVC, así como na limpeza, reparación e pintado das fachadas. Por outra banda, tamén se adecuou a contorna das instalacións coa renovación da rede de abastecemento, saneamento e instalación eléctrica. Segundo explicou o alcalde, José Muíño, “esta intervención permite desde agora unha mellora importante e moi necesaria nas instalacións para que poidan ser empregadas para o seu fin: garantir un servizo de urxencia para as persoas con dificultades económicas”. “Desde o Concello queremos iniciar os trámites para adxudicar as vivendas antes do vindeiro ano”, engadiu.</p>