Cabana inicia o Entroido e promove a participación telemática da veciñanza nas actividades

O Concello de Cabana de Bergantiños promove dúas novas iniciativas coas que manter vivo o espírito do Entroido a pesar da complexa situación sanitaria actual e as restricións vixentes pola COVID-19. Deste xeito, a través dos proxectos ‘Contos de Entroido’ e ‘Lembrando o Entroido’, o departamento de Cultura municipal procurará que a veciñanza rememore os festexos carnavalescos doutros anos desde os seus fogares.

A campaña de ‘Contos de Entroido’ pretende recuperar vivencias e relatos da infancia ou xuventude dos cabaneses e cabanesas de todas as idades relacionadas con esta festividade. Para participar cómpre gravar en vídeo á persoa protagonista da experiencia relatando a súa historia en menos de dous minutos. O arquivo poderase enviar ao correo electrónico do departamento de Cultura, cultura.concello@gmail.com, ou a través do Whatsapp municipal, no 609 212 230. O material audiovisual recibido irase compartindo a través das redes sociais do Concello de Cabana.

Por outra banda, ‘Lembrando o Entroido’ é un proxecto que se desenvolverá nas canles de Facebook e Twitter municipais. Desde o 8 de febreiro e ata o venres 19 compartiranse diariamente fotografías das celebracións do Entroido de entre os anos 2000 ata o 2020 ata conformar un álbum virtual no que se poderá observar a evolución da tradición festiva en Cabana.

Estas dúas novas iniciativas súmanse aos outros tres concursos xa anunciados para o Entroido, ‘Crea un meco’ e ‘Xogando a ser outr@s’ na súa modalidade individual e na de conviventes. O prazo para participar en calquera destes tres certames finalizará o 17 de febreiro. A resolución farase pública o día 19, co anuncio das persoas premiadas en cada categoría.